Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Dopiewie ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. aktywnej integracji i prawa zamówień publicznych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dopiewie.
I. Nazwa i adres jednostki:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Dopiewie, ul. Konarzewska 12, 62-070 Dopiewo.
II. Nazwa stanowiska urzędniczego:
Nabór dotyczy zatrudnienia na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. aktywnej integracji i prawa zamówień publicznych w pełnym wymiarze czasu pracy, przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
III. Niezbędne wymagania:
A) Wymagania stawiane kandydatowi:
- wykształcenie: wyższe (preferowane z obszaru nauk społecznych).
B) Doświadczenie zawodowe:
- preferowany: 2 letni staż pracy lub doświadczenie zawodowe,
- dodatkowe: doświadczenie w zakresie budowania lokalnej współpracy z zakresu rozwiązywania problemów społecznych, organizowania (animowania) społeczności lokalnej / realizowania działań
środowiskowych / prowadzenia środowiskowej pracy socjalnej, sporządzania opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji warunków zamówienia w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych.
C) Dodatkowe umiejętności:
- umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z osobami i podmiotami tworzącymi społeczność lokalną,
- umiejętność wyszukiwania, analizy i wykorzystywania informacji przydatnych do realizacji zadań,
- umiejętność obsługi oprogramowania biurowego,
- umiejętność organizacji i prowadzenia spotkań i prezentacji,
- zorientowanie na cel,
- wysoki poziom zaangażowania,
- samodzielność, elastyczność w wykonywaniu zadań,
- etyka zawodowa,
- komunikatywność / rzeczowa komunikacja - również w sytuacjach trudnych,
- wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na nowe rozwiązania.
D) Ponadto od kandydata oczekujemy:
- umiejętności obsługi Power Point,
- umiejętności obsługi klienta / uprzejmość, rzeczowość/ asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji
- prawo jazdy kat. B.
E) Niezbędna wiedza w zakresie przepisów:
- wiedza z obszaru pomocy społecznej i integracji społecznej, w tym zakresie dokumentów strategicznych dot. obszaru włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa,
- wiedza z zakresu UPzp
- wiedza z zakresu metodyki zarządzania projektami,
- wiedza z zakresu budowania partnerstw lokalnych,
- wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego.
IV Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- aktywne budowanie relacji z JST oraz z innymi instytucjami sektora administracji publicznej oraz z organizacjami pozarządowymi
- organizacja i prowadzenie spotkań z przedstawicielami lokalnych instytucji poszczególnych sektorów oraz z przedstawicielami społeczności lokalnej,
- zbieranie, opracowywanie i analiza danych źródłowych na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych
- organizacja, przeprowadzenie i analiza badań niezbędnych do przygotowania dokumentów, w tym pogłębiona diagnoza potrzeb mieszkańców
- udział we wszystkich wymaganych działaniach związanych z przygotowaniem dokumentów na rzecz mieszkańców (konsultacje, wizyty studyjne, warsztaty, badania, konsultacje społeczne itp.)
- realizacja działań promocyjnych związanych z wdrażanymi usługami, sporządzanie ofert i prezentacja usług
- wdrażanie zatwierdzonych przez pracodawcę działań mających na celu ciągłe umacniani i rozwój oferowanych usług
- dbałość o jakość przygotowywanych dokumentów w zakresie formalnym, merytorycznym i finansowym
- dbałość o formalno-prawną zgodność przygotowywanych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami
- stałe dążenie do podnoszenia i aktualizacji wiedzy specjalistycznej w zakresie oferowanych usług, w szczególności w kresie obowiązujących podstaw prawnych dotyczących funkcjonowania JST
- tworzenie, współtworzenie i wdrażanie dokumentów dotyczących modelu kooperacji w Gminie,
- współpraca i kontrola podmiotów realizujących zadania, w tym współpraca z wykonawcami,
- współtworzenie wniosku o płatność,
- Organizacja, przygotowanie, realizacja etapów przeprowadzania zamówień publicznych w Ośrodku Pomocy Społecznej zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych powyżej 130.000 zł w szczególności:
· prowadzenie i przechowywanie dokumentacji przetargowej;
· przygotowanie specyfikacji warunków zamówienia przy współpracy z pracownikami odpowiedzialnymi merytorycznie za dane zadanie,
· przygotowanie planu zamówień,
· sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
· udział w komisji przetargowej i współpraca z innymi członkami zespołu;
· przygotowanie projektów zarządzeń, procedur, regulaminów dot. zamówień publicznych w OPS;
· koordynowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem;
· przygotowanie oraz sprawdzanie poprawności wszelkich dokumentów przygotowanych w związku z zamówieniem publicznym;
· obsługa platformy zakupowej i innych programów i narzędzi informatycznych używanych w zamówieniach publicznych.
- monitorowanie rynku zamówień publicznych;
- redagowanie zapytań ofertowych.
V. Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- godziny pracy Ośrodka Pomocy Społecznej: poniedziałek 8:00 - 17:00, wtorek-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:30,
- Ośrodek Pomocy Społecznej mieści się w Dopiewie przy ul. Konarzewskiej 12,
- w pomieszczeniu biurowym (piętro, winda),
- w zespole,
- przy sztucznym oświetleniu.
wymagająca:
- wymuszonej pozycji ciała,
- obsługi komputera i programów komputerowych,
- obsługi urządzeń biurowych (skaner, kserokopiarka, fax),
- dobrej ostrości wzroku,
- częstego kontaktu z ludźmi.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi - mniej niż 6%.
VII Wymagane dokumenty:
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.dopiewo.opsinfo.pl
- list motywacyjny;
- życiorys – CV
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, wymagane do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb naboru,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- zaświadczenie potwierdzające straż w jednostkach samorządu terytorialnego lub odbytą służbę przygotowawczą,
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego - dotyczy obcokrajowców,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dotyczy kandydata niepełnosprawnego ,który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 o ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2022, poz. 530 ze zm.)
VIII Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty z dopiskiem na kopercie: "Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. aktywnej integracji i prawa zamówień publicznych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dopiewie" należy składać w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dopiewie lub przesłać na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Konarzewska 12
60-070 Dopiewo
Termin składania dokumentów upływa 9 września 2022r. o godzinie 14:30, przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej w Dopiewie.
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Dopiewie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe:
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej;
- informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Dopiewie.