DYREKTOR OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DOPIEWIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
W PUNKCIE OBSŁUGI KLIENTA W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W DOPIEWIE
(umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie usprawiedliwionej nieobecności w pracy)
I. Nazwa i adres jednostki:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Dopiewie, ul. Konarzewska 12, 62 – 070 Dopiewo
II. Nazwa stanowiska urzędniczego:
Nabór dotyczy zatrudnienia na stanowisko referenta/inspektora w pełnym wymiarze etatu, przeciętnie 40 godzin tygodniowo na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie usprawiedliwionej nieobecności w pracy.
III. Niezbędne wymagania:
- Wymagania stawiane kandydatowi:
- wykształcenie: wyższe lub średnie
- preferowane wykształcenie wyższe
- Dodatkowe umiejętności:
- wysoki poziom umiejętności obsługi komputera, programów w pakiecie Office i Internetu
- wysoki poziom umiejętności społecznych,
- umiejętności budowania dobrych relacji z klientami zewnętrznymi Ośrodka,
- umiejętności budowania dobrych relacji wewnątrz Ośrodka,
- umiejętność organizowania pracy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność biegłego posługiwania się aktami prawnymi.
- Ponadto od kandydatów oczekujemy:
- komunikatywność i wysoka umiejętność współpracy w zespole,
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- asertywność
- odpowiedzialność za powierzone zadania, rzetelność, dokładność
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- radzenie sobie w relacjach z trudnym klientem.
- Niezbędna wiedza w zakresie przepisów
- świadczeń rodzinnych
- funduszu alimentacyjnego
- pomocy społecznej
- kodeks postępowania administracyjnego
- o samorządzie gminnym
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
- obsługa klienta w sprawach z zakresu działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Dopiewie,
- przyjmowanie i wydawanie wniosków wraz z pełną dokumentacją dot. ustalenia prawa do świadczeń realizowanych przez Ośrodek,
- obsługa telefoniczna i mailowa klienta OPS,
- organizacja pracy Punktu Obsługi Klienta Ośrodka, w tym udzielanie informacji interesantom oraz organizowanie spotkań z dyrektorem,
- prowadzenie rejestrów pism przychodzących i wychodzących,
- przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów oraz wniosków związanych z działalnością Ośrodka;
- sporządzanie pism urzędowych do instytucji i organizacji,
- weryfikacja wniosków, pism i dokumentów wpływających do Ośrodka w zakresie organizacji i funkcjonowania Ośrodka Pomocy Społecznej w Dopiewie,
- obsługa korespondencji,
- obsługa strony internetowej, ePUAP i BIP Ośrodka Pomocy Społecznej w Dopiewie,
- wykonywanie innych poleceń Dyrektora.
V. Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- godziny pracy Ośrodka Pomocy Społecznej: poniedziałek 8:00 - 17:00, wtorek-czwartek 7:30 – 15:30, piątek 7:30 – 14:30,
- praca ma charakter administracyjno - biurowy,
- Ośrodek Pomocy Społecznej mieści się w Dopiewie przy ul. Konarzewskiej 12,
- w pomieszczeniu biurowym (piętro, winda)
- w zespole
- przy sztucznym oświetleniu
wymagająca:
- wymuszonej pozycji ciała
- szczególnej koncentracji
- obsługi komputera i programów komputerowych
- obsługi urządzeń biurowych (skaner, kserokopiarka, fax)
- dobrej ostrości wzroku
- częstego kontaktu z ludźmi.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi - mniej niż 6%.
VII. Wymagane dokumenty:
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.dopiewo.opsinfo.pl
- list motywacyjny;
- życiorys – CV
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, wymagane do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb naboru,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenia o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządowych, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- zaświadczenie potwierdzające staż w jednostkach samorządu terytorialnego lub odbytą służbę przygotowawczą- jeśli posiada,
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego – dotyczy obcokrajowców,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – dotyczy kandydata niepełnosprawnego, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13 a ustawy o pracownikach samorządowych, (t.j. Dz. U. 2018, poz.1260 z późn. zm.).
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze w Punkcie Obsługi Klienta w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dopiewie” należy składać w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Dopiewie lub przesłać na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Konarzewska 12
62-070 Dopiewo
Termin składania dokumentów upływa 29 lipca 2022r. o godzinie 1430, przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej w Dopiewie.
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Dopiewie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe
- kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej;
- informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Dopiewie.